2017 m. gegužės 8 d., pirmadienis


Sveikas ir gražus įdegis per 10 minučių

By   Posted on  7

Labai greitai ir labai trumpai apie 10-ties minučių įdegio losjoną iš Vita Liberata.

Ten minute tan – Vita Liberata naujiena, kurią man jau teko išbandyti ir apie kurią tiesiog negaliu nutylėti. Produktas per daug geras, kad paskęstų mano neaprašytų produktų sąraše. Ypač kai už lango pagaliau šviečia saulė ir skatina atidengti tas baltas, žiemines kojas:).
Taigi, losjonas, kaip ir kiti Vita Liberata produktai, išsiskiria puikia sudėtimi. Jokių nesąmonių, jokių kenksmingų ingredientų, tik sertifikuotos ir net naudingos medžiagos, aliejai bei ekstraktai. Nėra čia ką kalbėti, viskas liuks, o daugiau paanalizuoti galite čia:
Produkto naudojimas irgi labai paprastas: išsitepi, palaikai 10 minučių, nusiplauni ir… varai:D. Va kaip čia:
Rezultatas – laaaabai subtilus, natūralus ir lengvas įdegis. Žinau, kad kartojuosi, nes kiekvieną kartą išbandžius vis naują Vita Liberata produktą atrodo, kad jau va šitas tai pats nerealiausias, bet šitas tikrai kol kas nerealiausias:D. Man labai labai patiko. Toks švelnus ir šviežias įdegis kaip tik man:) ir kaip tik pavasario pradžiai.
Tiesa, kad rezultatas būtų matomesnis, aš tepiau losjoną du vakarus iš eilės: vieną – su specialia Vita Liberata kempinėle, kitą – su paprasta medicinine pirštine. Didelio skirtumo nepajutau, tik su pirštine, man atrodo, šiek tiek taupiau:) (o produktas nėra iš pigiųjų, taigi, pataupyti norisi:)). Suklysti ir kreivai išsiteplioti nelabai įmanoma. Jeigu jau net aš sugebėjau:D, tai tikrai sugebės visos. Keisčiausia tai, kad nors įdegis ir labai subtilus, bet išties labai gerai prikimba prie odos. Vita Liberata sako, kad po naudojimo įdegusiu kūnu galėsite džiaugtis apie 5 dienas, bet man tai laikėsi savaitę.
Aiii… ir dar vienas privalumas – jis visiškai netepa drabužių, taigi, išsitepusios galite tas 10 laukimo minučių šokti salsą su baltutėliu chalačiuku. Saugu.
Žodžiu, be ilgų kalbų duodu šiam losjonui 10 balų iš 10 galimų ir drąsiai reklamuoju:). Jeigu planuoji parodyti pavasariui kojas ir ieškai kažkokio panašaus produkto, bandyk, tikrai labai fainas produktas.
P. S. Jei norisi Vita Liberata produktus pačiupinėti, mačiau, kad balandžio 8-9 d. jie organizuoja POP-UP’ą (daugiau informacijos čia: https://www.facebook.com/events/275578996219188/), taigi, tiesiog nuvažiuok ir išbandyk vietoje.
Nuotraukos ir video skolinta iš Vita Liberata
signature


Šaltinis: http://neringosgroziopatarimai.lt/neringa-rekomenduoja/sveikas-ir-grazus-idegis-per-10-minuciu

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą